logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان:

83 اردوی جهادی امسال در زنجان برگزار می شود/اردوهای هجرت زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعي

83-اردوی-جهادی-امسال-در-زنجان-برگزار-می-شود-اردوهای-هجرت-زمینه-ساز-تحقق-عدالت-اجتماعي

رئیس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان گفت:83 اردوی جهادی امسال در زنجان به همت بسیجیان برگزار می شود.

فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اردوهاي جهادي همانند سال هاي گذشته با همت و اراده بسيجيان با عنوان (خادمان بي منت) در مناطق محروم در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه 74 گروه از اقشار مختلف در این اردوها حضور دارند،خاطرنشان کرد: 83 اردوي جهادي امسال در استان برگزار مي شود.

این مسئول یادآور شد: امسال جهادگران در عرصه های عمراني، فرهنگي، اقتصاد مقاومتي، بهداشت و سلامت و خدمات رساني می کنند.

 امندي تعداد نفرات شركت كننده در اردوهاي جهادي را یک هزار و 518نفر عنوان کرد و گفت: اردوهاي طرح هجرت 3 (عرصه مرمت و زيبا سازي مدارس) نيز با همكاري بسيج سازندگي، بسيج دانش آموزي، آموزش و پرورش و اداره نوسازي توسط دانش آموزان علاقمند و شركت كننده در اين اردوها در حال اجرا است.

وی تعداد دانش آموزان شركت كننده در این طرح را  810 نفر اعلام کرد و افزود: این طرح با هدف غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان بیان داشت: تقويت حس مسئوليت پذيري و ترويج فعاليت هاي گروهي و خودسازي افراد شركت كننده در طرح از دیگر اهداف محسوب می شود.

امندی ادامه داد:كمك به دولت در اجراي پروژه هاي كوچك عمراني و فرهنگي و تلاش براي تحقق عدالت اجتماعي و خدمات رساني به مردم مناطق محروم از مهمترين اهداف اردوها است.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر